Saturday, August 13, 2011

drama sebelum tido

ya.aku sebenarnya berpura-pura..ketawaku palsu..senyumanku xsemanis dulu...harianku x seceria dulu...tapi..untuk apa kesedihan aku ni...menangis meratapi pada perkara yang dah berlaku...aku menjadi manusia yang teruk.mana kegilaan aku dulu.mana kegembiraan aku dulu.mana gelak ketawa aku dulu..mana??mana??mana..sudahlah..!!sedarlah..!!bersyukurlah...kau dah menjadi manusia harini....bersyukurlah kau memahami erti sakitnya disakiti....ya....aku bersyukur....aku berterima kasih....dan aku takkan menyalahkan mana2 pihak...aku akan buktikan aku juga boleh melupakan...aku juga boleh melepaskan segala keperitan didada ni...aku akan berjaya.aku akan bahagia.percayalah...suatu hari nanti....kau akan melihat aku jauh berbeza dari apa yg kau tengok dulu...biarlah tuhan yang mengetahui segala2 nya...terima kasih wahai pengalaman hidup....




*to be continue....hikhik..;)

No comments:

Post a Comment