Friday, August 19, 2011

aku sedang dlm perjalanan

Ya Allah

Aku mohon, bersabarlah akan aku

Aku mohon, tetaplah bersamaku

Ya Allah

Aku ini manusia yang lemah hatinya

Aku ini manusia yang masih terumbang- ambing dalam arus

Ya Alllah

Jangan tinggalkan aku

Teruslah bersamaku, Ya Rabb

Terangi jalanku

Pandu jalanku bila aku salah arah

Tuntun aku kembali bila aku terlanjur hilang

Ya Allah

Terima kasih atas rakan dan teman yang soleh dan solehah

Yang sentiasa bersabar berjalan bersamaku

Yang sentiasa mengingatkan aku akan panas api neraka

Dan Indahnya syurga yang Kau janjikan.

Ya Allah …

Bersabarlah kan aku, maafkan ketelanjuran dan kesalahan aku

Entah seberapa jauh lagi perjalanan ku . .

Namun bersabarlah akan aku, Ya Rabb

Aku sedang dalam perjalanan menuju syurgaMu..



*akuislam.com*

No comments:

Post a Comment